Novemberi túra

Novemberi túránk

November havi túránkra 17 tanuló és néhány szülő jött el, és töltött el egy szép késő őszi szombat délelőtt a Mátrában.

Útvonalunk: Mátrafüredről indultunk, kis kaptató után a Muzsla kilátóhoz érkeztünk. Innen gyönyörű a kilátás, beazonosítottunk ismert földrajzi pontokat és beszélgettünk arról, hogy itt a középkorban egy kis vár állott. Innen a Rákóczi forráshoz mentünk, ahol ittunk a friss forrásvízből, fényképeket készítettünk és mentünk tovább felfelé a Hanák Kolos kilátóhoz. A kilátás innen is nagyon szép, olvastunk Hanák Kolosról, majd az Adrenalin parkon keresztül lementünk Sástóhoz.  Itt kis pihenő és tízórai várt ránk, majd a sárga háromszögjelzésen mentünk be Mátrafüredre. A füredi szánkópályánál váltottunk a zöld sávjelzésre és mentünk a Kis hegy felé. A teremtett világ rendszere, az évszakok pontos ismétlődése szembetűnő, jó beszélgető téma volt.  A Tarma oldal után a Haluskás réten keresztül értünk a Kishegyhez, ahol DH pályákat is néztünk (Downhill, kerékpár). Solymosra a Kiss Ignác utcán értünk be, kellemes élmény után tervezünk a következő havi túránkat.